08:48 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شاخص کل بورس تهران

۵ میلیارد اوراق بهادار دست‌به‌دست شد
در جریان معاملات امروز (چهارشنبه، بیستم و یکم مهر ماه)، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۲۱ هزار و ۲۳۶ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۹۷ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۸ هزار و ۷۸۹ واحد کاهش، رقم ۳۹۲ هزار و ۷۷۸ واحد را به ثبت رساند.
روز پرنوسان شاخص بورس تهران
در جریان معاملات امروز، (دوشنبه، نوزدهم مهر ماه) بورس تهران، روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت. به طوریکه شاخص کل بورس که در ساعات ابتدایی معاملات روندی صعودی داشت، کاهشی شد و در نهایت شاخص کل بورس تهران با افزایش یک هزار و ۸۶۹ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۵۷ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۹۲۶ واحد کاهش، رقم ۴۱۳ هزار و ۷۶۰ واحد را به ثبت رساند.
گروه فراورده‌های نفتی در صدر نشست
در جریان معاملات امروز، (یکشنبه، هجدهم مهر ماه) شاخص کل بورس تهران با کاهش ۱۰ هزار و ۴۲۰ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۵۵ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۵ هزار و ۸۹۷ واحد کاهش، رقم ۴۱۴ هزار و ۶۸۳ واحد را به ثبت رساند.
۶ میلیارد اوراق بهادار دست‌به‌دست شد
در جریان معاملات امروز، (شنبه، هفدهم مهر ماه) شاخص کل بورس تهران با کاهش ۲۲ هزار و ۲۸۰ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۶۵ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۶ هزار و ۷۰۵ واحد کاهش، رقم ۴۲۰ هزار و ۵۸۰ واحد را به ثبت رساند.
صعود دسته‌جمعی شاخص‌های بورس تهران
در جریان معاملات امروز، (دوشنبه، دوازدهم مهر ماه) شاخص کل بورس تهران با افزایش ۸ هزار و ۳۶ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۸۴ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۲ هزار و ۹۷۰ واحد افزایش، رقم ۴۲۵ هزار و ۵۴۶ واحد را به ثبت رساند.
عرضه اولیه‌هایی که جیب سهامداران عمده را پر می‌کند
بررسی‌ها حاکی از آن است که پس از اوج‌گیری عرضه اولیه، شاخص به سرعت واکنش نشان می‌دهد و ضرر سهامداران را بیشتر می‌کند.
«شیمیایی‌ها» در صدر معاملات بورس تهران
در جریان معاملات امروز، (یکشنبه، یازدهم مهر ماه) شاخص کل بورس تهران با افزایش ۳ هزار و ۲۱۳ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۷۶ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۲ هزار و ۲۴۸ واحد افزایش، رقم ۴۲۲ هزار و ۵۷۸ واحد را به ثبت رساند.
سبزپوشی شاخص بورس در مهرگان
در جریان معاملات امروز، (شنبه، دهم مهر ماه) شاخص کل بورس تهران با افزایش ۳۶ هزار و ۴۹۶ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۷۳ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۴ هزار و ۳۱ واحد افزایش، رقم ۴۲۴ هزار و ۸۲۵ واحد را به ثبت رساند
افزایش ارزش کل معاملات طی شهریورماه
ارزش کل معاملات و همچنین حجم کل معاملات بورس اوراق بهادار تهران در یک ماه منتهی به ۳۱ شهریور، نسبت به امرداد افزایشی شد؛ این در حالی بود که شاخص کل بورس با افت ۸ درصدی، کاهشی شد.
خریداران همچنان در کما
نماد برتر - با مشخص شدن کاندیدای ریاست جمهوری، اندکی وضعیت معاملات بهتر شد اما؛ همچنان بسیاری از حقوقی‌ها و سهامداران عمده در کما به سر می‌برند.
«قیستو» و «تماوند» سرسبزهای بورس
در سالی که گذشت بسیاری از سهامداران متضرر شدند و شادترین آن‌ها کسانی بودند که نماد آن سهم مدت‌های مدید متوقف بود.
پربازده‌ترین و زیانده‌ترین سهم‌ها را بشناسید
نماد برتر - مدت زمان نزول و اصلاح قیمت در بازار سرمایه بسیار طولانی شد و نزدیک به 6 ماه است که سهامداران روی خوش ندیده‌اند اما؛ هستند سهم‌هایی که سود خوبی عاید همراهان خود کرده‌اند.
چراغ سبز حقوقی‌ها در نمادهای بانکی
نماد برتر- این روزها که اندکی فضای رشد بر بازار سهام حاکم شده، بسیاری از نگاه‌ها به تحرکات حقوقی‌ها است.
نبض جابجایی ها همچنان در دست حقوقی ها
نماد برتر- بورس تهران در حالی هفته گذشته را با نوسان مثبت شاخص و ثبت بازدهی ۰.۱۷درصدی سپری کرد که بازیگران بورسی سنت شکنی کردند و همچنان نبض معاملات و تغییرمالکیت ها در دست سهامداران عمده باقی ماند. به این ترتیب در مجموع این هفته بیش از ۷۴۰میلیارد تومان نقدینگی در مسیر پرتفوی سهامداران حقیقی به حقوقی جابجا شد.
خالص خرید ۱۰هزار میلیارد تومانی در کارنامه حقوقی ها
نماد برتر- بورس تهران در حالی نخستین ماه پاییز را با زیان ۱۱.۵ درصدی شاخص کل سپری کرد که در این ماه سهامداران عمده بیشتر در نقش حمایت کننده ظاهر شدند و با خریدهای قابل توجه خود در نهایت حدود ۱۰هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان نقدینگی به پرتفوی خود افزودند. در این میان بخش عمده ای از خرید حقوقی ها در دو گروه بانکی و فلزات اساسی متمرکز بود.